image

MASZ DUŻO PRZEDSIĘBIORCZEJ ENERGII I SZUKASZ POMYSŁU
NA SENSOWNY BIZNES?



zobacz poniżej szczegóły współpracy przy budowie franczyzy szkoły Talkersi.pl

Od razu mówię – NIE ZNAM magicznych sztuczek na to, by zbudować markę i zwiekszyć swój dochód z dnia na dzień. Może dlatego, że takie sposoby nie istnieją w prawdziwym świecie. Wiem za to, jak myśleć i działać, by w perspektywie kilku lat zbudować dochód, który pozwoli Ci bardzo godnie żyć. Zaczynałem od zera – prowadząc lekcje angielskiego w londyńskiej kawiarni. Bez żadnego wcześniejszego doświadczenia w biznesie, ani „przedsiębiorczych” postaw wyniesionych z domu. Brzmi znajomo? No, a dzisiaj Talkersi to firma zatrudniająca niemal 40 osób, głównie w Trójmieście. Szukamy lokalnych Partnerów do naszej franczyzy. Ale zanim staniesz się naszym Partnerem…

  • zastanów się dobrze, czy faktycznie jesteś gotowy poświęcić kilka najbliższych lat na budowanie firmy

    My zaczynaliśmy od zera i zbudowanie niemal 40-osobowej firmy, która w tym roku zanotuje ok. 2 MLN zł obrotu, zajęło 5 lat. Ale popełniliśmy na tej drodze mnóstwo kosztownych błędów, których Ty unikniesz, bo otrzymasz pełny dostęp do naszego know-how. Zawsze będziemy dostępni na spotkanie, telefon lub mail, by przedyskutować unikalne sytuacje, z którymi zmierzysz się jako przedsiębiorca. Dzięki naszemu doświadczeniu Tobie dojście do podobnych wyników w ramach naszej franczyzy powinno zająć znacznie krócej. Od razu wystartujesz ze zoptymalizowanym modelem biznesowym, który zacznie na siebie zarabiać od pierwszego dnia. Ale celowo pokazałem Ci ogrom pracy, jaki za tym stoi, żebyś nie spodziewał się, że to formuła na wzbogacenie się w tydzień. To ciężka praca przez kilka lat, by potem wejść w rolę właściciela prosperującego biznesu, a nie pracownika we własnej firmie (większość małych przedsiębiorców wpada w tę pułapkę i już na zawsze ich firma pozostaje malutka).

  • zweryfikuj, czy podzielasz wartości naszej firmy (znajdziesz je na stronie talkersi.pl)

    Wychodzimy z założenia, że wartości się nie kreuje – je się identyfikuje. Każde z nas działa wg jakichś wartości. Mało kto z nas poświęca czas, by je nazwać. Po 5 latach prowadzenia biznesu widzimy wyraźnie, że jeśli wartości nasze i naszych Partnerów nie będą ze sobą w zgodzie, to taka współpraca jest skazana na porażkę. Gdy dojdzie do sytuacji napięcia, po prostu będziemy zbyt różnie patrzeć na sprawy, by dojść do wspólnego, zgodnego wniosku. Dlatego zawczasu, z szacunku do Twojego i naszego czasu, odnajdź wartości na naszej stronie firmowej i zadaj sobie bardzo szczere pytanie – czy to również moje wartości? Ale tak szczerze, szczerze – zero bullshitu.

  • napisz do mnie, to się spotkamy i zobaczymy, czy nam po drodze

    To niezobowiązuje dla obu stron spotkanie. Żeby zostać Partnerami potrzebujemy się dobrze poznać. Zanim wejdziemy „w związek”, niezbędne będzie odbycie kilku „randek”. To możliwość dla obu stron, by wybadać, czy podzielamy wartości, sposób działania i perspektywę patrzenia na biznes. Chętnie posłucham o projektach biznesowych i non-profit, które zrealizowałeś. Albo o biznesie, który być może już prowadzisz, albo prowadziłeś. I oczywiście opowiem, jak to wygląda u nas, żebyś mógł ocenić, czy taki model współpracy Ci odpowiada.

  • „Under Wiktor’s leadership, Talkersi have created a program that is both effective and engaging, developing the skill sets of their students in using the English language. Talkersi clearly get it, understanding not only the basics of communication but also the nuance of idiom, conjecture and metaphor. I highly recommend Wiktor and his team to help you in your English language development.”

    Richard, doradca biznesowy z USA

JEŚLI WSZYSTKO PÓJDZIE POMYŚLNIE...

to wejdziemy we współpracę i dostaniesz pełne przeszkolenie wdrożeniowe w nasz system biznesu

2 dni

tyle będzie trwało

Jest mnóstwo elementów, które składają się na to, że biznes prosperuje. Podczas tych 2 dni szkolenia 1-na-1 opowiem Ci dokładnie, jak funkcjonuje każdy element naszej firmy. Odpowiem na wszelkie pytania. Tak naprawdę będziemy siedzieć do skutku – aż poczujesz, że jesteś gotowy do pierwszych samodzielnych kroków.

0 zł

kosztów stałych

W przyjętym przez nas modelu biznesowym dla franczyzobiorcy płacisz tylko za faktyczne koszty, które wytworzysz. A one pojawią się dopiero, gdy będzie przychód (czyt. gdy pozyskasz kursantów na kursy komunikacji po angielsku). Innymi słowy – nie potrzebujesz poduszki finansowej na miesiące startowe. To może brzmieć enigmatycznie, dlatego wszystkimi szczegółami chętnie podzielę się na wspomnianych spotkaniu na żywo (będzie łatwiej to wyjaśnić). Jako zajawkę mogę powiedzieć, że wszelkimi czynnościami administracyjnymi, takimi jak wdrożenie klienta, zafakturowanie i dopilnowanie płatności, rekrutacją i szkoleniem lektorów itp. zajmie się nasz zgrany zespół z centrali w Gdyni. Większość rzeczy w naszym biznesie można załatwić zdalnie, co daje nam ogromną przewagę nad konkurentami. Rozrysuję Ci wszystko na żywo.

5000 zł

jednorazowa opłata za przeszkolenie wdrożeniowe

Taka cena ma dwa uzasadnienia: mój czas i wiedza kosztuje (i Twój też, o czym będę wielokrotnie mówił podczas naszej współpracy). Drugi powód jest taki, że dopiero gdy zaangażujesz większą sumę, to będzie sygnał dla nas, że myślisz o nas poważnie. Że traktujesz ten projekt serio i faktycznie chcesz w nim zostać na lata. Bo my nie szukamy kogoś, kto wejdzie w biznes na 3 miesiące, po czym stwierdzi, że progress jest zbyt wolny i zrezygnuje. Taka kwota sprawi, że zrobisz wszystko, by odzyskać te pieniądze z nawiązką, budując z nami biznes. A realizując ten biznesowy projekt wg naszego know-how relatywnie prędko zaczniesz zarabiać kwoty, które przekroczą ten wkład startowy.

Brzmi dobrze? Spotkajmy się:

image

CZEGO DOWIESZ SIĘ NA SZKOLENIU WDROŻENIOWYM ZE MNĄ?

Oto lista tematów, które poruszymy:

1) co sprawia, że na tak konkurencyjnym rynku klienci wybierają akurat nas?

2) jakie zmiany doprowadziły do „eksplozji wyników sprzedażowych” w naszej firmie?
3) jak zbudowaliśmy model współpracy franczyzowej w sposób, który pozwoli Ci rozliczać się z nami tylko za efekty, bez ryzykowania kapitału?
4) jak wyglądają procesy w naszej firmie, żebyś wiedział jaką „machinę biznesową” reprezentujesz
5) jak sprawić, że klienci zaczną przychodzić do nas „sami”, bez potrzeby nachalnej sprzedaży (czyli nasza koncepcja marketingu inbound)
6) jak wyglądały kuluary budowania Talkersów dotychczas?
7) jak rozpoznać właściwego klienta dla naszej firmy?

8) kto jest za co odpowiedzialny w naszej firmie i jaki będzie zakres Twoich odpowiedzialności, a czym będzie opiekował się ktoś inny

9) przygotujemy plan Twojego działania na pierwsze miesiące współpracy pod szyldem Talkersów

10) 754 tematy, które wyjdą spontanicznie w rozmowie, a my cierpliwie je wszystkie przedyskutujemy

11) sesja pytań i odpowiedzi!

—-

DLA KOGO DEDYKOWANA JEST OFERTA TEJ FRANCZYZY?

A) dla osoby w wieku 25-35 lat, z ogromnymi pokładami niewykorzystanej przedsiębiorczej energii, która szuka pomysłu na siebie

B) dla osoby, która nie potrzebuje dobrze komunikować się po angielsku, choć to na pewno będzie zaleta

C) dla osoby, która zrealizowała już w życiu projekty biznesowe lub non-profit jako lider/ka inicjatywy i jest otwarta na to, by o tym szczerze opowiadać

D) dla osoby, która lubi ludzi; jest ciekawa świata; zawsze szuka rozwiązań, a nie problemów

E) dla osoby, która swobodnie czuje się w poruszaniu się po mediach społecznościowych i nie mam problemu z tym, by stanąć przed publicznością lub kamerą

  • „Wiktor jest doskonałym słuchaczem poszukującym w ludziach potencjału jaki pozwoli się im rozwijać. Można zawsze liczyć na Jego profesjonalna pomoc nie tylko w obszarze języka angielskiego, poszukiwania kreatywnych pomysłów na życie, ale także wskazówek na radzenie sobie w sytuacjach pozornie bez wyjścia. Takie sytuacje Wiktor zjada na śniadanie :)”

    Basia, menedżerka z Gdyni

Gotowy na przygodę? Zgłoś się:

image

“”

CO WCHODZI W SKŁAD CAŁEGO PAKIETU FRANCZYZOWEGO?

  1. dostęp do przeszkolonego i rozwijanego od długiego czasu zespołu administracyjno-sprzedażowego, z którym będziesz się rozliczał tylko za efekt (nikogo nie będziesz musiał zatrudniać)
  2. rosnący pakiet udziałów w spółce, którą utworzymy na potrzeby naszej współpracy
  3. 100% dostępu do wytworzonego przez nas know-how, stosowanego na co dzień w działaniach mojej firmy Talkersi.pl sp. z o.o.
  4. dostęp do kanałów marketingowych i bazy klientów, będących w posiadaniu spółki Talkersi.pl – kilka tysięcy osób, lista stale rośnie
  5. pełna obsługa prawno-podatkowa, prowadzona przez zaufanych ekspertów, z którymi pracujemy od lat
  6. dostęp do mojego „personal network”, w skład którego wchodzi wielu wpływowych i przychylnych mi sojuszników
  7. moje 100% wsparcie w zakresie podejmowania strategicznych decyzji oraz wsparcie inwestycyjne, w sytuacjach wymagających nakładów finansowych w celu rozwoju Twojej firmy
  8. duma i ekscytacja z prowadzenia swojej własnej firmy pod skrzydłami doświadczonego partnera biznesowego, który ZAWSZE stawia na relacje win-win
  9. wiedza, dzięki której unikniesz błędów, które popełniłniliśmy podczas rozwoju naszej działalności – oszczędzisz na tym masę czasu, pieniędzy i nerwów

  • „Szczerze? Najlepszy nauczyciel jakiego kiedykolwiek spotkałam. Myślę, że przede wszystkim wynika to z jego kompetencji, jak również z bardzo pozytywnego podejścia do świata i ludzi. Byłam dość sceptycznie nastawiona do metody online, ale już po pierwszych zajęciach z Wiktorem wiedziałam, że to jest to! To co dla mnie najważniejsze-przy nim nie wstydzę się mówić. Bardzo dobrze przygotowuje mnie do pracy gdzie język angielski jest jednym z naważniejszych narzędzi. Szczerze polecam każdemu :)”

    Alicja, pracowniczka korporacji

Podsumowanie modelu

zobacz, jak może wyglądać Twój nowy dzień pracy, po wprowadzeniu wiedzy z przeszkolenia

konferencje i eventy

żeby poznawać mnóstwo nowych ludzi!

Pokażę Ci w jaki sposób otwierać nowe relacje biznesowe i pogłębiać istniejące. Jak identyfikować eventy, na których warto się pojawić. Jak z uczestnika stać się prelegentem, bo wtedy networking dzieje się „sam”. Jednym zdanie – opowiem Ci wszystko, co wiem, o budowaniu sieci relacji (które przekładają się na biznes) poprzez udział w wydarzeniach.

dużo social media

żeby przypominać ludziom o Twoim biznesie!

Po poznaniu tego ogromu ludzi Twoim zadaniem będzie podtrzymywać z nimi relacje. Prędzej czy później część z tych osób w naturalny sposób stanie się Twoimi ambasadorami, pracownikami, klientami, albo po prostu dobrymi znajomymi. Sposobów na podtrzymanie relacji jest mnóstwo, a media społecznościowe sprawiają, że możesz to robić na większą skalę, budując tym samym markę swoją i Talkersów.

100% kontaktu

na linii JA-TY

Przez 5 lat prowadzenia tego biznesu zdążyliśmy zebrać doświadczenia, które sprawiają, że na wiele pytań mamy już zderzoną z rzeczywistością odpowiedź. Ale w biznesie nigdy nie ma oczywistych odpowiedzi na wszystko, także oprócz budowania lokalnego wizerunku naszej marki przez Ciebie, będziemy zapewne bardzo często „na telefonie” albo „przy kawie”, żeby rozpracować unikalne wyzwania, przed którymi stanie Twój oddział Talkersów.

Zacznij prowadzić sensowny i dochodowy biznes, oparty o wartości. Daj się poznać: